Thursday 18 April 2013

::TRIP TO KOREA::



Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang.......

Akhirnya sampai juga time saya untuk ke Korea. Sebelum ni, adik beradik lain yang pergi dulu. Jadi menahan hati je lah tengok dorang pergi. Kali ini saya dengan dua orang adik lelaki dan sepupu punya giliran pula. Tambang dan perbelanjaan semua di sponsor oleh umie dengan kakak saya yang dah bekerja, hahaha. Kiteorang keluar duit untuk beli barang peribadi sahaja. Umie kata before hajar habis belajar kat Korea boleh lah pergi. Sewa untuk hotel tak payah fikir dah kalau Hajar ada lagi kat sana. Jadi dengan berbekalkan 10 hari di sana kami pun merondalah sekitar Seoul. Tapi terbataslah sedikit sebab kiteorang pergi masa winter dan kat sana sejuk sangat. Tapi tak pe lah janji seronok. Bila lagi,  kat Malaysia mana boleh nak rasa sejuk samapai  -17 celcius kan.
 Hari ke lima Hajar bawa kiteorang masuk Eveland. Kalau kat Malaysia macam Genting Higland lah. Tapi rasanya kat Korea punya lagi cantik kot,hehehehe. Walaupun sejuk, kami tetap main dengan sepuas-puasnya. Rugi pula kalau tak main sebab nak masuk Eveland bukannya murah.

Banyak lagi tempat yang kakak saya bawa seperti Han River, Dangdaemon dan banyak lagi lah. Nak sebut pun bukannya pandai.

jangjamun

dukbokki and fish cake

fish cake Korea


otw nak  ke Korea


bangunan tradisional Korea

airport Korea

ketika makan makanan Korea


ketika di eveland

di Eveland

mencuba pakaian korea
















tapak tangan penyanyi Rain

bersama Pororo

latar belakang Eveland

pintu masuk Eveland

Shahir dalam kesejuka

No comments:

Post a Comment